Bila saya duduk beradapan awak,saya dapat lihat jelas kedalam mata awak... itu Kasih sayang awak pada saya... saya antara yang sangat bertuah apabila saya menjadi haq awak.. sy x pernah mengenali erti putus asa sepanjang mencintai awak... malah saya dapat membentuk diri sy & sy belaja untuk seimbangkan do's & don'ts ..Walapn kadang2 sy terlalu bergantung pada awak percayalah itu bukan niat untuk menyusahkan awak tapi sy cuma ingin di belai ,di manjai &di sygi oleh insan yg sygkn ...
wahai sygku: Ampunkn lah kekurangan ku ini ...Selagi sy milik awak sy pasti beri yg terbaik pada awak syg <3

Tuesday 29 November 2011

sweet Honey-see moon

Hi dolls,

I br je balik jumpa my lili dracula  Rio adama @ KUALA LUMPUR everythin turn so sweet and so romance ILVU..3H2M masih buat sy merindui dia semula ::)) okayz guyz just enjoy some pics of us :)



No comments:

Post a Comment